TR Underworld - Moje Recenze

17. července 2011 v 18:28 | Lady Nico★
Tak Tomb Raider: Underworld byl můj druhý vyhraný díl, hned po Legend. Když bych to s Legend chtěla porovnat, řekla bych to asi takhle.. Underworld má vylepšené některé pohyby, pár nových triků s Larou, krapet lepší grafiku a více šplhání, pohybu a hádanek. Který se mi líbil víc? Těžko říct! Každý je v něčem lepší. Já na hádanky moc nejsem a to mě hold trochu odradilo - někteří se mnou asi vůbec nebudou souhlasit ale podle mě byly hrozně těžké!! :D. Ale ten příběh byl úžasný a ty cutscény bylo prostě neodolatelné :]. Je mi líto Alistera a Croft Manoru, to mě bude mrzet vždycky, mě se líbilo chodit tam ve volném čase a zkoumat to, ale to jsme si hold už užily v Legend. Škoda je také délky hry, mrzí mě, že oproti starším dílům jsou ty nové tak krátké :(. Koukala jsem, že ve hře není žádný boss? Štěstí nebo chyba? Vždycky jsem si na bosse hrozně stěžovala ale vlastně to byla vždycky sranda :). Ani mi nevadí, že tam nebyly spíš mi to přijde zvláštní. Musím říct, že se mi líbí v příběhu Doppelganger, Amanda a Natla! Upřmně.. Kdyby tam nebyly tak bych tu hru vyhodila z okna :D :D. Ještě mě docela naštvaly poklady- Furt jen cink cink poklad, poklad seber poklad, hledej poklad už mi to lezlo na nervy když je jich v každém levelu 50. Ale když už je hra dohraná, tak proč si nehledat poklady,že? Třeba mě to i někdy chytne.. :]
Toť můj názor ;) Je můj takže nemusíte souhlasit, ale myslím, že některé názory sdílíme ne? :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa